Pre tento projekt sme si zasadli na dizajnérsku stoličku na poriadne dlho. Veríme, že dni strávené na ladení detailov grafického dizajnu pre internetový obchod s notebookmi ASUS boli viac, než plodné. V prvom rade sme vychádzali z analýzy doterajšej funkcionality zabehnutého internetového obchodu, ktorý za svoje roky existencie nazbieral pokročilé poznatky o správaní sa svojich návštevníkov. Pri optimalizovaní užívateľského prostredia je veľmi dôležité, aby prebehla takáto analýza a vychádzalo sa tak z reálnych poznatkov o správaní sa užívateľov.
Pri zabehnutom internetovom obchode má klient jasnú predstavu o potrebách nového dizajnu, keďže vychádza z reálnych skúseností a má jasne podložené poznatky o správaní sa užívateľov. Zároveň pozná svoje limity a možnosti pri spravovaní obsahu a dokáže tak rozlíšiť medzi potrebnými a nepotrebnými nástrojmi, ktoré sa budú do webových stránok implementovať. Zo skúsenosti vieme povedať, že nevyužitý nástroj alebo dátové pole na webe vyzerá oveľa horšie, ako keby tam nebolo vôbec. To platí pre bannerové pozície alebo segmenty pre publikovanie noviniek. V prípade ASUS Shopu sú práve tieto komponenty v silnej miere využívané a ich obsah, textový aj grafický, je pravidelne aktualizovaný.
Kým sa webdesignér dostane k detailom grafického dizajnu pre celok tak komplikovaný, akým je internetový obchod, musí spolu s klientom preraziť zdĺhavú a prácnu cestu príprav oporných bodov. Táto analýza sa tvorí postupne od najzákladnejších elementov pridávaním vrstiev doplnkových funkcií a grafických detailov. Podstatou tvorby akejkoľvek webovej stránky preto naďalej ostáva dôsledná štúdia kompozícií jednotlivých podstránok a ladenie obsahu „na nečisto“ na papieri ešte predtým, ako sa grafik pustí do kreslenia finálnych podkladov pre neskoršiu implementáciu programátorom.