branding a webdesign
pre Českomoravský investičný fond | Referencie | webdesigner
Pri prvom zadaní sme boli oslovení na tvorbu webových stránok. Počas diskusie však vyplynulo, že potrebujeme vytvoriť celú identitu, nakoľko investičný fond má mnoho aktivít aj v offline sfére. Začali sme logom, ktoré nadväzuje na česko-moravskú tradíciu a vo svojom erbovom prevedení budí dojem istého konzervativizmu plynúceho zo skúseností. Tento motív sme následne preniesli do webovej stránky a printu.
V samotnej print aplikácii – vizitkách, hlavičkovom papieri, obálkach a brožúrach sme vyriešili dostatok prvkov, ktoré sme ďalej vedeli preniesť do online a pripravili sme si tak pôdu pre jednoduchšiu aplikáciu designu a najmä pre udržanie konzistentného grafického vizuálu.
Zámerom klienta bolo čo najlepšie ukázať, že za projektom sú reálni ľudia sídliaci v ČR, ktorých cieľom je poskytovať najlepšiu službu vo svojom sektore. V tomto kroku sme sa pustili do fotografií interiérov spoločnosti priamo so správcom fondu, ktorý pochopil, že on, ako kľúčový sponzor a konzultant, musí byť na prvej strane. Variácie fotografií s dôrazom na väčšie celky aj detaily nám dovolili pripraviť si mnoho kvalitného obsahu pre ďalšie použitie na webe a v brožúrach.
Webové stránky boli po vytvorení designu a po fotení predmetom utriedenia informácií, jemného korigovania zo strany copywritera, a webdevelopment bol za pár dní hotový. Už štandardne sme klientovi napojili analytiku, cookie managera, prepojili mapy, nastavili https (SSL certifikát) a vyladili responzívnu stránku pre iOS aj Android aplikácie. Na stránke nechýba ani priamy kontaktný formulár pre užívateľov, ktorí stále preferujú tento spôsob prvého kontaktu. K dispozícii majú aj priamu adresu a telefón, nakoľko každý je iný a my si nechceme zavrieť dvere nedostatkom informácií.
Alright Sans
#84D0F5
#29235C