Branding a tvorba Corporate Identity
Firemná identita sa zavádza dlhodobo a postupne. Dôležitá je jej kontinuita a dodržiavanie pravidiel stanovených dizajn manuálom.
Je potrebné si uvedomiť, že jednotlivé prvky komunikácie známych značiek nerozoznávate primárne len podľa loga, ale hlavne vďaka sérii harmonicky usporiadaných a navzájom súvisiacich vizuálnych prvkov, akými sú farba, písmo, spôsob osadenia, či iné sekundárne grafické prvky. Presne tento efekt je cieľom správne aplikovaného dizajn manuálu.
Aj keď sa identita a prezentácia značky neopiera iba o vizuál, jedným z určujúcich prvkov toho, ako značka pôsobí na zákazníkov, je jej unikátny grafický aspekt.
Ten by mal byť rozoznateľný a citeľný zo všetkého, čo nejakým spôsobom súvisí so značkou: od loga, dizajnu obalu, dizajnu webu, až po prezentáciu v tlači či na reklamných predmetoch.
Našou úlohou je:
- vypracovanie dizajn manuálu pre existujúcu značku, alebo logo
- prípadne ich mierna úprava či kompletné pretvorenie.
V rámci toho ponúkame:
- tvorbu originálneho vizuálneho štýlu komunikácie značky
- spracovanie dokumentácie vo forme dizajn manuálu
- aplikovanie dizajn manuálu v praxi